HOLLY ART, Idas Galleri

Here you can find my simple art! Här visar jag min enkla konst. Välkomna! Welcome! Bienvenidos!

Välkomna på Vernissage! Fredag 8/11 kl 18-21 Gamla Stan

Kategori: Blogginlägg

Ja. Så ska det hända. Jag ska ha en liten utställning i Gamla Stan, närmare bestämt Trångsund 10, ligger ett stenkast från Stortorget. Det är ett pyttelitet galleri, 15 kvm men väldigt sött. Man kan klä väggarna så jag ska försöka få med så mkt som möjligt. Kan du inte komma på vernissage, så kom gärna in helgen lö-sö 9-10/11 då jag håller öppet 12-18. Jag kommer även att ha öppet 11-13/11 måndag till onsdag kl 13-17 om du har vägarna förbi. Jag skulle bli superglad om just DU kom in och kikade :) 
Varmt välkomna!!

Kommentarer

  • Pernillanilla säger:

    Lycka till! Hade gärna kommit men liiiite långt från Malmö!
    Kram Pernilla

    2013-11-07 | 22:34:28

Kommentera inlägget här: