HOLLY ART, Idas Galleri

Here you can find my simple art! Här visar jag min enkla konst. Välkomna! Welcome! Bienvenidos!

Kommer på...

Kategori: Blogginlägg

Massa nya grejor.. men jag har ingen jäkla energi att ta tag i det, allt handlar om måleri, så jag ställer in allt i mitt målarrum, och sen... kommer jag inte in, orkar inte städa det och så blir det ingenting. Jag skyller nu på antibiotikan jag ätit efter en operation som jag ff äter och ska äta ett tag till... Jag vill bara få tillbaka inspirationen. Den är borta just nu. Jag bara glor på allt och går och lägger mig igen. Försöker vara glad för att jag nu inte har några bröst att få cancer i längre. Alltid nått. Snälla inspiration och energi, kom tillbaka. Iaf måste den komma till den 28 april när jag ska börja jobba igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: